Od 25 maja działamy zgodnie z RODO. Szczegóły TUTAJ

GOPASS Instrukcja

Na tej stronie wytłumaczymy Ci krok po kroku, w jaki sposób skorzystać ze zniżki w systemie GOPASS, który daje możliwość zakupu karntetów narciarskich całkowicie online.

 

Nie mam Karty EURO26

 

Jeżeli nie masz Karty EURO26, możesz wyrobić ją całkowicie online TUTAJ, cały proces trwa 5 minut.

 

Możesz udać się do punktu dystrybucji i tam również w 5 minut wyrobisz swoją Kartę EURO26, punkty znajdziesz TUTAJ. Jeżeli Kartę wyrobisz samodzielnie na stronie euro26.pl, po zaksięgowaniu środków za Kartę, otrzymasz informację zwrotną o nadaniu numeru Karty EURO26. Jeżeli wyrobisz Kartę w stacjonarnym punkcie dystrybucji, otrzymasz Kartę do ręki i Twoja Karta będzie już aktywna. PAMIĘTAJ, po wyrobieniu Karty EURO26, Twój numer automatycznie trafia do specjalnej bazy europejskich Kart EURO26, który jest całkowicie zintegrowany z systemem GOPASS! Załadowanie Twojej Karty zwykle trwa do kilku godzin, więc jeżeli wyrobiłeś nową Kartę (niezależnie gdzie) musisz poczekać kilka godzin, aby móc skorzystać ze zniżki w GOPASS.

 

Numer Karty EURO26:

 

 

Mam Kartę EURO26

 

Wejdź na stronę https://www.gopass.sk/PL/homepage.

Utwórz konto/profil w systemie GOPASS - wymóg KONIECZNY

 

 

Po utworzeniu konta w systemie, zaloguj się.

 

 

Po zalogowaniu się pojawi się Twoje imię i nazwisko oraz możliwość zakupu skipassów.

 

 

Wybierz ośrodek, datę przyjazdu i rodzaj skipassu. Następnie wybierz skipass w taryfie normalnej, bez zniżek i dodaj do koszyka:

 

Po przejściu do koszyka wybierz osobę dla której kupujesz Karte lub dodaj kogoś do listy.

 

Następnie należy podać numer Karty w formacie np.: CL(duże litery) spacja 0000000 i kliknąć "Zastosuj"

 

 

Po kliknięciu "Zastosuj" zostanie zastosowana taryfa JUNIOR i pojawi się następujący komunikat:

 

Teraz przejdź dalej i pojawi się taki widok, gdzie widzisz kwote do zapłaty po rabacie, wybierasz jak chcesz odebrać skipass, akceptujesz Ogólne Warunki Handlowe i przechodzisz "Dalej" do płatności:

 

 

BRAWO! Udało Ci się!

 

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy związane z Kartą EURO26 zadzwoń pod 58 690 40 60Jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. od 8.30 do 16.30. Możesz również napisać nam maila oraz wysłać wiadomość na FB. Jeżeli masz problemy z systemem GOPASS zadzwoń pod numer +421 220 510 448 (pracownicy GOPASSU rozmawiają w języku angielskim i polskim). Słowacy są dostępni od 8.00 do 18.00 (Słowacja jest w tej samej strefie czasowej co Polska). 

UWAGA! System GOPASS aktualizuje się w przeciągu 24 godzin, jeżeli Twoja Karta, np. została zweryfikowana negatywnie, system GOPASS będzie o tym pamiętał przez 24 godziny, po tym czasie będziesz miał ponowną możliwość wpisania Karty.

 

Przydatne informacje:

Strona GOPASS: TUTAJ

Zniżki na Słowacji: TUTAJ

Dojazd do Bratysławy: BUS, POCIĄG, SAMOLOT

Aktualny kurs EURO TUTAJ

 

Jeżeli po wpisaniu numeru Karty EURO26 nie możesz uzyskać zniżki, proponujemy kilka rozwiązań, oto one:

 

1. Upewnij się, że wpisujesz poprawne dane. Imię i naziwsko musi się zgadzać z danymi z Karty EURO26!

 

2. Wpisz nr swojej Karty z uwzględnieniem spacji np. CL(spacja)000001

 

3. Wpisz nr swojej Karty bez spacji (jeżeli wcześniej wpisywałaś/eś ze spacją)

 

4. Odczekaj minimum 24 godziny od ostatniej nieudanej próby wpisania numeru Karty i spróbuj ponownie

 

Jeżeli nadal nie możesz uzyskać zniżki lub potrzebujesz pilnej pomocy, napisz do nas maila na euro26@euro26.org.pl, w wiadomości podaj swoje imię i nazwisko, nr Karty EURO26, datę wyrobienia Karty, miejsce wyrobienia Karty (biuro podróży lub strona euro26.pl) oraz numer telefonu kontaktowego.

 

Możesz również do nas zadzwonić pod nr 58 301 88 11 lub napisać nam wiadomość FB

 

 

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Dalsze przeglądanie witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie. Więcej informacji czytaj tutaj.