W razie wypadku, zachorowania lub innego zdarzenia za granicą należy natychmiast skontaktować się z Centrum Alarmowym Towarzystwa Ubezpieczeniowego UNIQA S.A. pod numerem:

  • tel.   +48 22 599 91 85
  • SMS +48 661 001 601

Zakres wsparcia udzielanego przez Centrum Alarmowe Towarzystwa Ubezpieczeniowego UNIQA S.A:

  • wsparcie po kradzieży lub utracie dokumentów (także po zgubieniu/straceniu bagażu)
  • wsparcie podczas wypadku: transport medyczny, skierowanie do placówki medycznej
  • kompleksowa pomoc podczas pobytu w szpitalu: zapewnienie tłumaczenia, transport dla osoby bliskiej i opłacenie jej pobytu
  • kontynuacja zaplanowanej podróży
  • transport ciała w przypadku śmierci ubezpieczonego oraz dopełnienie wszystkich formalności
  • pomoc prawnika.

Jeżeli z ważnych i niezależnych od Ciebie przyczyn np. utraty świadomości po wypadku, nie możesz zgłosić się do Centrum Alarmowego podczas pobytu za granicą, zgłoś problem/roszczenie maksymalnie do 7 dni od daty powrotu do kraju. Aby uniknąć sytuacji, że Ubezpieczyciel nie pokryje kosztów leczenia, których nie zaakceptował – z Centrum Alarmowym powinna się od razu skontaktować bliska Ci osoba, współuczestnik podróży lub opiekun grupy.

Kontaktując się z Centrum Alarmowym podaj swój numer polisy. Jest nim numer na wirtualnej karcie, jaki otrzymujesz po jej zamówieniu. Zazwyczaj zaczyna się od przedrostka ST, PL lub podobnego. Jeżeli nie masz przy sobie wirtualnej karty i korzystasz z aplikacji mobilnej to pamiętaj, że numer widoczny w aplikacji nie jest numerem polisy ubezpieczeniowej. To numer CCDB, który jest potrzebny do korzystania ze zniżek i pobierania voucherów.

Jak możesz zatem szybko uzyskać dostęp do swojej polisy i numeru?

Skorzystaj z Panelu Posiadacza Karty – Euro26. Przewiń w prawo opcje i znajdź Odzyskanie zgubionej Karty lub/i certyfikatu polisy. Użyj tego mechanizmu – automatycznie uzyskasz dostęp do Twoich dokumentów 👍.